Bezpieczenstwo w liniach lotniczych

Bezpieczenstwo w liniach lotniczych

Gwarantujemy Airline bezpieczeństwa w oparciu o lot komercyjny Kwalifikacja Standardu dla pasażerów linii lotniczych

Wprowadzenie

Tragedia ataku terrorystycznego na World Trade Center i Pentagon spowodowane przez porwanych samolotów w dniu 11 września 2001 roku stało się jasne, że wcześniej przyjętych planów bezpieczeństwa lotnicza nie pracowali. Tragedia nasiliły zainteresowanie poprawy bezpieczeństwa linii lotniczych z najwyższym priorytetem wymagających natychmiastowego działania.

Możliwości stojące przed osobami odpowiedzialnymi za odpowiedzialne za zagwarantowanie ogólnej populacji latającą że mogą latać bez obawy, że terroryzm jest albo rozwiązać problemy w istniejącym systemie lub utworzyć nową strategię bezpieczeństwa.

Historia istniejącego systemu bezpieczeństwa linii lotniczych, dramatycznie podkreślone tragedii września analityków systemowych 11th bo na pytanie, czy istniejący system może być kiedykolwiek poprawiła się do tego stopnia, że ​​działania terrorystyczne, takie jak ten w Nowym Jorku World Trade Center i Pentagon można zapobiec.

Obecny system oparty jest na szeregu założeń, które okazały się nieważne. Najważniejszą z tych założeń są wypisane poniżej:

Założenie, że projekcja całego społeczeństwa latania na lotnisku w punktach kontroli bezpieczeństwa może doprowadzić do identyfikacji potencjalnych terrorystów i zapobiec ich wejściem na pokład samolotu;

Założenie, że badania przesiewowe z bagażem całego społeczeństwa latania na lotnisku w punktach kontroli bezpieczeństwa może doprowadzić do identyfikacji bagażu zawierającego aktywów terrorystów i zapobiec ten bagaż przed załadowaniem na samolotach pasażerskich;

Założenie, że ogólna latania publicznego nadal będzie tolerować utrudnienia i opóźnienia wymagane dla programu ochrony przedstawionej w # 1 i # 2 będzie prawidłowo podawany;

Założenie, że koszty programu przedstawiono w # 1 i # 2 można kosztować uzasadnione na podstawie spekulacji, że może to być realizowane w taki sposób, że może to uniemożliwić terrorystom i ich bagażu z załadowaniem na samolot.

Rzeczywiście, jeśli uaktualniony program bezpieczeństwa, takich jak ta zarysowana w # 1 i # 2 powyżej zostały realizowane miałoby to podróż samolotem bardzo nieefektywne, niewygodne i kosztowne zarówno dla linii lotniczych i ogólnej populacji latającej. Terroryści nie wygrali. Jednak największym problemem jest to, czy taki system nigdy nie może osiągnąć cel, jakim jest ochrona populacji ogólnej lecącego z terrorystami i mające swoją śmiertelną bagaż załadowane na samoloty.

Ci, biorąc pod uwagę, jak najlepiej zapewnić bezpieczeństwo dla ogółu społeczeństwa latającego powinna odrzucić założenie, że bezpieczeństwo lotnicza może być zagwarantowane przez przesiewowych całego latającego populacji w celu zidentyfikowania potencjalnych terrorystów i zapobiec ich wejściem na pokład samolotu. Przesłanka ta musi zostać wymieniona na nową koncepcję bezpieczeństwa lotnicza i zestaw założeń, które mają większe prawdopodobieństwo osiągnięcia celów bezpieczeństwa przy minimalnej uciążliwości dla linii lotniczych i pływające publicznego i stanąć do rozsądnej analizy kosztów i korzyści.

Ten artykuł został pierwotnie we wrześniu 2011 roku wkrótce po ataku terrorystycznego opiera się na przekonaniu, że istniejące zabezpieczenia lotnicza jest uszkodzona i nie może osiągnąć cel zapewniając niezawodne, oszczędne i wygodne bezpieczeństwo lotnicze napisane. Osoby odpowiedzialne za lotniczym i bezpieczeństwa podróżnika powietrza nie zostały podjęte kroki w celu zmniejszenia niedogodności związanych z systemem podróżnym, obniżenie kosztów, ale nadal majstrować przy starym systemie bez dokonywania zasadniczych zmian, które pomogą zapewnić powietrze podróże ochronę społeczeństwa przed atak terrorystyczny. Potrzebna jest zupełnie nowa koncepcja bezpieczeństwa lotnicza w celu ochrony społeczeństwa przed latającą terrorystów. wprowadzić taką alternatywę Ten artykuł został napisany.

Kluczowe pytania podstawowe dla zagwarantowania bezpieczeństwa Airline

Jak pierwotnie pomyślany bezpieczeństwa lotnicza została oparta na założeniu, że terroryści mogą być zabezpieczony przed wejściem na pokład samolotu, w wyniku czego przewoźnik i jego pasażerowie mogli zagwarantować bezpiecznego lotu. To założenie okazało się fałszywe w wielkim znaczeniu dla przemysłu lotniczego, pasażerów i tych, którzy zginęli w tragedii WTC i Pentagon.

Aby osiągnąć prawdziwe bezpieczeństwo lotnicze, plan musi być opracowany, że bierze pod uwagę wiedzę, które zostały zdobyte w ciągu ostatnich 20 lat jako rządów i przemysłu lotniczego oraz ich prób rozwijania i administrowania systemem zabezpieczeń, który może zapewnić bezpieczeństwo, gwarantują niezawodność i skuteczność systemu, zminimalizować poziom zakłóceń dla przemysłu i osób podróżujących powietrza spowodowanego przez system, oparty jest na zasób wiedzy zebrane informacje terrorystów lotniczych, rzeczywistych okoliczności i warunków, które określają charakter zagrożenia terrorystycznego do przemysł i podróżnik powietrza oraz opłacalność tych planów bezpieczeństwa linii lotniczych.

Historia udowodniła, że ​​strategia bezpieczeństwa, które próbują zidentyfikować terrorystów przez badanie przesiewowe populacji ogólnej latania w momencie wejścia na pokład samolotu jest bardzo kosztowne, nieefektywne, nieskuteczne, niewygodne i łatwe do ominięcia przez terrorystów. Oczywista trudność układu objąć istniejącymi wyizolować ulotkę, która stanowi zagrożenie dla latającego publicznie mówi, że osoby odpowiedzialne za bezpieczeństwo lotniczej zbadać bardziej innowacyjnej i kreatywnej alternatywy opartej na nowym zestawie założeń.

Ta nowa alternatywa bezpieczeństwa lotnicza powinna opierać się na konkretnych celach wydajności bezpieczeństwa ukierunkowane na działania, które mogą odwrócić mankamentów obecnego systemu. Cele te obejmują:

Cel I – Identyfikacja potencjalnych terrorystów przed wejściem na pokład statku powietrznego handlowego;

Cel II – Izolowanie terrorystów z populacji ogólnej latającego;

Cel III – Zapobieganie terrorystów i bagażu terrorystycznego z wejściem na pokład samolotu komercyjnego;

Cel IV – Kontrola potencjalnego terrorystę, który może zyskać kwalifikowania się na pokładzie samolotów komercyjnych;

Cel V – Wyłączenie potencjalnego terrorystę na samolotach pasażerskich, który stara się angażować w akcie terrorystycznym.

Nowi projektanci systemów bezpieczeństwa powinien rozpocząć od zbadania istniejącej bazy wiedzy na temat mankamentów obecnego systemu i wyznaczać cele, które eliminują te awarie i wyeliminować zagrożenia terrorystycznego dla linii lotniczych i pasażerów transportu lotniczego. Podstawowe kwestie obejmują, ale nie mogą być ograniczone do następujących:

Kim są potencjalni terroryści i jak mogą być one zidentyfikowane tak, że mogą być one odizolowane od ogólnej populacji latania i uniemożliwiono latania na komercyjnych linii lotniczych?

Jak można terroryści być odizolowane od ogólnej populacji pływające, kontrolowane i wykluczeni z przywileju podróżowania samolotem?

W jaki sposób potencjalny terrorysta, który może kwalifikować się do podróży samolotem być kontrolowane w celu zapewnienia, że ​​on / ona nie jest prawdziwą ucztą dla linii lotniczych i ogółu ludności latania?

Jak można podróżny powietrza, który staje się terrorystą być wyłączona w przypadku, gdy on / ona jest w stanie obejść dyskwalifikacji elementu podróży lotniczych procesu bezpieczeństwa?

Przez nieprawidłowo skupia się na całej populacji latające do odfiltrowania terrorystów, którzy w rzeczywistości stanowią maleńką część ogólnego latającego publiczności, traktując bezpieczeństwo lotnicze jako problem, który musi obejmować badanie przesiewowe wszystkich, którzy latać, wynikowy plan bezpieczeństwa, z konieczności jest kłopotliwe i niewygodne dla każdego, kto leci. Dodatkowo, każdy w przesiewowych latającego publicznej nakazuje również, że koszt będzie proportinately wyższe i sprawić, że proces identyfikacji potencjalny terrorysta niepotrzebnie skomplikowane i trudne.

Contrastingly, dokonując terrorysta ogniska pierwotnego systemu bezpieczeństwa lotniczego, oraz oddzielenie potencjalnych terrorystów z populacji ogólnej latającego, ogólna liczba ludności podróży lotniczych mogą być wyłączone z systemu, podróż samolotem może powrócić do bardziej wygodnego doświadczeniem dla ogółu społeczeństwa koszty dla przemysłu lotniczego może być znacznie zmniejszona, a wydajność i skuteczność układu może być dramatycznie wzrosła.

W jaki sposób działa taki system?

Ogólne wprowadzenie do nowego podejścia do bezpieczeństwa Airline

Nowe podejście do bezpieczeństwa lotniczego musi opierać się na następujących celach:

Identyfikacja i izolacja potencjalnych terrorystów z populacji ogólnej latającego;

Dyskwalifikacji potencjalnych terrorystów z kwalifikowania się do komercyjnego lotu, dopóki nie mogą zaświadczyć, że nie stanowią one zagrożenia terrorystycznego, tylko wtedy być przyznane uprawnienie do lotów handlowych;

Kontroluj działanie potencjalnych terrorystów, którzy uzyskują warunkowe uprawnienia do latania w handlu;

Masz możliwość wyłączenia potencjalnego terrorystę, który zdobył uprawnienia warunkowe latać i staje podczas lotu zagrożenie terrorystyczne.

W jaki sposób można to osiągnąć te cele w ramach istniejącego systemu podróży lotniczych?

Jak mogą one prowadzić do zwiększenia wygody dla podróżujących w powietrzu, mniej kosztów dla linii lotniczych i większego bezpieczeństwa dla ogółu społeczeństwa latania?

Cel I. – identyfikowania i izolowania potencjalnych terrorystów z General Latającego Ludności

Podróże lotnicze powinny być traktowane jako przywilej, a nie prawo, a, by móc cieszyć się przywilejem wszystkich podróżnych powietrze powinno być wymagane, aby wniosek o przyznanie statusu podróży lotniczych kwalifikowalności. Choć może to wydawać się jednym z najważniejszych zadań dla linii lotniczych, którzy byli podróżnych w transporcie lotniczym w przeszłości można łatwo zidentyfikować, sprawdzane i uzyskała status kwalifikowalności.

Kryteria określające stan zakwalifikowania podróży lotniczych powinien być określony wspólnie przez linie rząd ekspertów prawnych i bezpieczeństwa w oparciu o zestaw kryteriów dyskryminujących mających na celu oddzielenie ogólną ulotkę z tych osób, które mogą być potencjalnymi terrorystami. Te osoby, które spełniają wymagania kwalifikacyjne podróży powietrza zostanie przyznana wielu pojazdów identyfikacji i będzie wtedy mieć dostęp do podróży samolotem bez konieczności stosowania tradycyjnych kontroli bezpieczeństwa linii lotniczych. W ten sposób można wyeliminować 95% istniejących wymogów bezpieczeństwa i związanych z nimi niedogodności i kosztów.

Co może kryteria kwalifikacja podróż samolotem to?

Terroryści na całym świecie opracowali historię, która zawiera kompleksowy obraz, który terroryści byli, grupy zostały one powiązane z (IRA, białych rasistów, OWP, libański Hezbollah, al Kaidy, itd.), Miejsce pochodzenia krajowego, poglądy reprezentują, filozofie ich zwolennikiem, ich wykształcenie, pracują historia, rodziny i tak dalej. Ten zbiór informacji powinny dostarczyć dane, które pomogą opracować kryteria kwalifikacja podróży samolotem. Każdy potencjalny podróżnik powietrza, który okaże się, że którykolwiek z tych cech terrorystycznych można odmówić podróży lotniczych kwalifikowalności aż przedstawiono dowody, że eliminuje zagrożenie dla tej cechy.

Postępując proces kwalifikowania podróży lotniczych, jest prawdopodobne, że 99 +% lub więcej ogólnej powietrzu podróży publicznych może zostać przyznana podróży lotniczych kwalifikacji bez potrzeby kosztownej i kłopotliwej tradycyjnej kontroli bezpieczeństwa, a potencjalny terrorysta można wydzielić i zdyskwalifikowany formularz podróże powietrzne.

Bezpieczenstwo w liniach lotniczych

Jaką formę Identyfikacja Czy Travel Air Passenger Użyj kwalifikowane?

Na nowy system bezpieczeństwa pracy przemysł lotniczy musi być w stanie sprawnie, skutecznie i konsekwentnie dyskryminuje tych, którzy zostały przyznane uprawnienia podróży lotniczych i tych, którzy mogą być potencjalnymi terrorystami. Potencjalny terrorysta z fałszywej identyfikacji można łatwo obejść system i na pokład samolotu, tworząc wrażenie bycia podróży lotniczych kwalifikują pasażera. W rezultacie konieczne jest, że system jest wspierany przez wielokrotnego procesu identyfikacyjnego, który uniemożliwia terrorysta fałszować jego status. Taki wielokrotny system identyfikacji powinien być oparty na nowoczesnej technologii i state-of-the-techniki bezpieczeństwa. Wielokrotny proces identyfikacji zabezpieczeń mogą obejmować następujące elementy, z których wszystkie muszą przedstawić pozytywną identyfikację dla pasażera, aby otrzymać pozwolenie na pokład samolotu:

Skanowanie kciuka lub palca drukiem;

Skanowanie siatkówki oka cech;

Losowo przypisano hasło;

Bar zakodowany obraz legitymacja;

Zastosowanie (identyfikacja radiowej częstotliwości) technologii RFID

przesiewowe oparte DNA.

Gol II. – Zdyskwalifikować potencjalnych terrorystów z uprawnienia do angażowania się w Air Travel Aż mogą wykazać Uprawnienie

Identyfikacja i izolacja potencjalnych terrorystów metodą podobną do tej opisanej w Celu Chciałbym umożliwić linie lotnicze do porzucenia obecnego procesu kontroli bezpieczeństwa, który jest tak kosztowne, niewygodne i nieskuteczne dzisiaj, i skoncentrować swoje wysiłki związane z bezpieczeństwem tych, którzy mają największy potencjał do uszkodzenia linii lotniczych i ich pasażerów.

Niektórzy mogą twierdzić, że proces przedstawiono w Moim celem jest dyskryminujące i przykład „rasowego profilowania etnicznego /” mający na celu uniemożliwienie niektórym osobom na ich prawo do podróży lotniczych w oparciu o ich narodowego pochodzenia, rasy, kultury czy religii. Te, które zaprojektować system bezpieczeństwa lotniczego w oparciu o kryteria kwalifikowalności podróży powietrza powinien zadbać, aby obiektywnie wybrać kryteria, które okazały się być prawidłowe i rzetelne wskaźniki potencjalnego terrorysty i powinien obejmować mechanizmy w procesie, który pozwala ci, którzy mogą przedstawić dowody że nie mają być zawarte w klasie potencjalnego terrorystycznego być przyznany status air Travel kwalifikowalności.

Istnieje szereg mechanizmów, że podróże lotnicze kwalifikowalności przesiewacze może określonych w celu określenia, czy charakterystyczny dyskwalifikacja powinny być brane pod uwagę przy rozważaniu kwalifikowania podróżnika powietrza. Należą przegląd kandydatów osobiste i praca historii, kompleksowe kontroli bezpieczeństwa typu FBI, przegląd ostatnich znajomych i stowarzyszeń, referencje od pracy lub wybitnych jednostek, które mogą zapewnić uprawnienia.

Mogą zaistnieć przypadki, w których osoba ubiegająca się o status kwalifikowalności podróży lotniczych wydaje się kwalifikować na większości kryteriów, ale pozostaje kilka pytań odnośnie ostatecznego potencjału wnioskodawcy do prowadzenia działalności terrorystycznej. Nowy system bezpieczeństwa może udzielić tego typu indywidualnego tymczasowego i / lub warunkowego uprawnienia do korzystania z systemu podróży lotniczych gdyby zgodził się spełnić zestawu warunkowych wymogów bezpieczeństwa.

Cel III – Kontrola działania potencjalnych terrorystów, którzy Zysk Warunkowe Kwalifikowalność latać

Idealny system bezpieczeństwa nie dyskwalifikuje wszystkich, którzy mogą być potencjalnymi terrorystami z uprawnieniami do latania. Rzeczywistość i pragnienie, aby nie niesprawiedliwie dyskwalifikują podróżnych w transporcie lotniczym, którzy nie mogą być potencjalnymi terrorystami może spowodować, że nie da się zaprzeczyć, wszyscy, którzy są identyfikowane jako mające pozytywne cechy, mierzona według kryteriów kwalifikowalności podróży lotniczych, od podróży lotniczych. Jednakże, w celu ochrony przed potencjalnymi terrorystami, system zabezpieczeń może zawierać wymagania warunkowe dla tych, którzy mogą spaść w tej kategorii.

Celem jest, aby kontrolować każdą osobę, która może mieć potencjał do bycia terrorystą, tak aby były on / ona mieć zamiary terrorystyczne, takie intencje mogą zostać zneutralizowane i renderowane nieosiągalne przez wymogi warunkowych.

Poniższy reprezentują pewne warunki, które mogą być wymagane od warunkowych podróżnych w transporcie lotniczym, aby zapewnić, że są one kontrolowane w sposób, który uniemożliwiałby terroryzmu lotniczego:

Kompleksowe badania przesiewowe przed pokład osoby warunkowego lotniczego podróżnego i przynależności;

Wymagane konwojowania na ulotki warunkowego włączania i wyłączania jednostki powietrza przez Air Marshall

Przydzielone miejsce w bezpiecznym miejscu statku powietrznego;

Wymóg, że podróżny warunkowe pozostanie w fotelu z zablokowanymi pasy uniemożliwiając mu swobodnego przemieszczania się wewnątrz samolotu bez nadzorem Air Marshall.

Niektórzy mogą uznać ten rodzaj ścisłej kontroli i bezpieczeństwa są zbyt wysokie, ale eksperci z terroryzmem będzie potwierdzić, że ci, którzy angażują się w działalność terrorystyczną w przeszłości pójdzie do wszystkich końców, aby osiągnąć swój cel terrorystów. Rzeczywiście, powyższe warunki nałożone na potencjalny terrorysta nie zapewniają absolutnej gwarancji, że dana osoba predyspozycje do prowadzenia ataku terrorystycznego z użyciem samolotu nie mógł zrobić. Ta rzeczywistość sprawia, że ​​konieczne jest rozważenie, w jaki sposób potencjalny terrorysta, który znalazł sposób na obejście wymagań warunkowego systemów zabezpieczeń może być wyłączona, jeśli on / ona zainicjowała działania o charakterze terrorystycznym.

Cel IV – możliwość wyłączenia Potencjalnego terrorysta, który zdobył Uprawnienie to Fly i staje się terrorystą zagrożenie podczas lotu.

To może nie wystarczyć, aby izolować, dyskwalifikuje i kontrolowania potencjalnych terrorystów lotnicze. Na podstawie historii terroryzmu, osoby i organizacje, które są zaangażowane w terroryzm może być pomysłowe w znalezieniu sposobów obejścia systemów bezpieczeństwa, aby osiągnąć swoje cele. Aby być całkowicie zabezpieczyć system musi przewidywać, że pomysłowe terrorysta może uzyskać uprawnienia do latania i systemy sterowania porażka jak te zaproponowane w Celu III. Aby być kompletny system musi być w stanie wyłączyć terrorysta, który znalazł sposób zainicjowania aktu terrorystycznego pomimo innych elementów zapobiegawczych systemu.

Jeden końcowy warunek dla osobnika, któremu udzielono uprawnienia warunkowe dla ograniczonego ruchu lotniczego, ale którzy nadal kwalifikuje się do statusu podróży lotniczych kwalifikowalności powodu cech terrorystycznymi, które nie zostały załatwione w sposób zadowalający, powinien być wymóg, aby nosić skok warunkowy jakąś formę wyłączając urządzenie, które może być aktywowane za pomocą odpowiednich jednostek, takich jak pilotów samolotu, o Air Marshall, lub przez osoby na ziemi.

Noszenie urządzeń elektronicznych nie jest niczym nowym. Sądy wymaga pewnych przestępców, którzy zostali zamówione na odbywanie kary w areszcie domowym, aby były urzšdzenia elektroniczne monitorowanie ich przestrzegania zasad Trybunału. Paralizatory zostały wykorzystane przez funkcjonariuszy organów ścigania przez pewien czas jako akceptowanych urządzeń uczynienia przestępców nieszkodliwe bez tych samych negatywnych konsekwencji jak pociski z pistoletu.

Urządzenie tego typu będzie aktywowany tylko w razie wszczęcia zagrożenia terrorystycznego przez osoby noszącej go, ale nie mają możliwości, aby uczynić jednostkę nieszkodliwe jeśli jest włączona. Wymagane stosowanie tego urządzenia przez tych potencjalnych terrorystów, którzy zdobyli uprawnienia warunkową na lot linii lotniczych zapewni ostateczny środek odstraszający do każdego zamierzonego aktu terrorystycznego, i dostarczyć ostateczną ochronę przeciwko każdemu, kto może pokonać warunkowe okoliczności jego / jej lotu i wybrania się inicjowanie działalności terrorystycznej.

Podsumowanie i wnioski

Tragedia atakach na WTC i Pentagon wykazało, że przemysł lotniczy i Rząd Stanów Zjednoczonych wymaga nowego spojrzenia na bezpieczeństwo lotniczej i znaleźć sposób, aby zagwarantować podróżnych w transporcie lotniczym, które będą bezpieczne, ponieważ angażują się w podróży samolotem.

Tradycyjne podejście do bezpieczeństwa lotniczego, które wymagały system zabezpieczeń do przeszukiwania wszystkich podróżnych powietrzem przed wejściem na pokład samolotu, i izolować tych, którzy mogą być terrorystów było kosztowne dla przemysłu lotniczego, niewygodne dla osób podróżujących w powietrzu i nie działało.

Koncepcje przedstawione w tym artykule wprowadzającym są oparte na nowym zestawie założeń, które wskazują na korzyści, jakie można uzyskać z przekierowaniem ostrości systemu bezpieczeństwa lotnicza dala od ogółu są populacja podróżnik i ku cech mniejszości, którzy angażują się w działalności terrorystycznej. Dzięki temu kwalifikacja podróż samolotem może być ustawiony, że wymaga od wszystkich podróżnych w transporcie lotniczym, by stać się wstępnie zakwalifikowanych jako kwalifikujące się na podstawie zestawu kryteriów kwalifikowalności podróży lotniczych przeznaczonych do rozdzielenia potencjalnych terrorystów z ogólnej populacji podróżnika powietrza.

Poprzez skupienie uwagi na tych, którzy są potencjalnymi terrorystami, ogólna populacja podróż samolotem może być zwolniony z niedogodności, które zostały zmuszone do radzenia sobie z przestrzegania tradycyjnych systemów bezpieczeństwa linii lotniczych. Przewoźnik może również wystąpić znaczna oszczędność kosztów i przyrost wydajności, koncentrując swoją uwagę na tylko tych, którzy mogą być potencjalnymi terrorystami.

Aby odnieść sukces, takie plan musi być w stanie osiągnąć cztery bramki:

Cel 1 – identyfikowania i izolowania potencjalnych terrorystów z populacji ogólnej latającego;

Cel 2 – zdyskwalifikować potencjalnych terrorystów nie kwalifikują się do udziału w podróży samolotem, dopóki nie może wykazać kwalifikowalności;

Cel 3 – Kontrola działania potencjalnych terrorystów, którzy uzyskują warunkowe uprawnienia do latania;

Cel 4 – Wyłącz potencjalnego terrorystę, który zdobył uprawnienia do pływania i staje podczas lotu zagrożenie terrorystyczne.

Ten artykuł stanowi wprowadzenie tej nowej koncepcji bezpieczeństwa lotnicza w celu stymulowania nowego sposobu myślenia o tym, jak ochrona powietrza można osiągnąć. Wprowadza koncepcję, która przedstawia w jaki sposób istniejący system może być wypierany przez bardziej opłacalne i efektywne podejście do bezpieczeństwa lotniczego, które mogłyby doprowadzić do zmniejszenia niedogodności dla podróżnych w transporcie lotniczym, wyższe zyski dla linii lotniczych i odrodzenie poczucia zaufania i bezpieczeństwa w podróż samolotem dla tych, zależy od branży lotniczej dla ich pracy, stosunków rodzinnych i podróży.

Ten artykuł nie ma na celu zapewnienie pełnego bądź całkowitą odpowiedź na problemy związane z bezpieczeństwem i terrorystycznych, przed którymi stoi przemysł lotniczy, ale wprowadzenie nowych pomysłów w celu pobudzenia dyskusji i generowania nowych rozwiązań, które mogą pomóc przywrócić zaufanie do podróży samolotem, koniec niepotrzebnych niedogodności i kosztów dla przemysłu ailine i podróżnika powietrza i lepsza ochrona przed terroryzmem lotniczym.

Dyskusja i komentarze

Komentarze mogą być kierowane do autora niniejszego artykułu, w;

Dr John T. Whiting, dyrektor zarządzający

john.whiting@e-businessmanagement.com

973-764-0375

Ten artykuł został pierwotnie we wrześniu 2001 roku w wyniku ataku terrorystycznego 0/11 które wykazały weakenesses w istniejącym systemie bezpieczeństwa lotnicza / lotniska napisane.

Artykuł dostępny jest w formacie eBook na lulu.com wraz z innymi książek napisanych przez dr Johna T.Whiting które obejmują szeroki zakres tematów, w tym 25-lecia Woodstock Music Festival, Job Huniting, nauka jazdy na nartach, Nauka gry Golf, Reformowanie Edukacja i rewolucja E-Business, która zmieniła sposób prowadzenia biznesu dziś.

Wpis zawdzięczamy