Zwiedzanie Chin

Zwiedzanie Chin

Określanie Trade Pokaż Cele

Miliony jednostek uczestnictwa i tysiące firm udziału, ale stosunkowo niewielu, którzy biorą udział w wystawach w pełni zrozumieć podłoże wystawowa i osiągnąć swoje cele targów. Wielu wystawców na średniej handlowej lub przemysłowej pokazują dokonać oczywistych błędów w swoich eksponatów, bo nie wiem, co jest medium i jak go używać mądrze.czytaj więcej na naszej stronie

Istnieje wiele powodów, dla których firma wchodzi w targach i ważne jest to, że firma przeliterować swoje cele targach przed podjęciem tej decyzji. Cele te przedstawiają handel może obejmować: do sprzedaży; w celu utrzymania wizerunku i ciągłego kontaktu z klientami; inicjowanie kontaktów z nowymi klientami; wprowadzenie nowego produktu lub usługi; wykazać sprzętu; zaoferować klientom możliwość dostosowania swoich problemów technicznych i uzyskanie rozwiązań; uzyskanie informacji zwrotnej od odwiedzających stoisko; odnosić się do konkursu; itp

Najczęstszym targi celem, oczywiście, jest pierwszy: do sprzedaży i targi mogą odgrywać szczególną rolę w prowadzeniu potencjalny nabywca z umiarkowanym zainteresowaniem na decydującą ustawy z dnia złożenia zamówienia. Podczas dokonywania sprzedaży i sprzedaży kontaktów jest najczęstszym celem wystawy, to z pewnością nie jest jedynym. Udział w targach to dobry sposób, aby wyostrzyć własnej wrażliwości na warunkach rynkowych. Na targach można szybciej wyczuć ogólne nastawienie ludzi niż jakikolwiek inny sposób.

Dokładnie określić swoje cele targach:

W celu wykorzystania specyfiki targach załącznika do maksimum, należy uczynić integralną częścią programu marketingowego. Należy dokładnie określić, co chcesz, aby wystawa osiągnąć, a następnie sprawdzić, czy wszystkie decyzje dotyczące projektu, kopiowanie, harmonogram i tak dalej, są oparte na tych decyzjach. Wszystko zaczyna się od celów marketingowych firmy, które są w podziale na cele dla każdego działu, a może dla każdej linii produktów lub produktów.

Po ustawieniu cel trade show, mieć pewność, że jest znacząca i mierzalna. Cele są pisemne oświadczenia mierzalnych celów, przygotowanych wcześniej udziału w targach. Umieszczenie tych celów na piśmie nie tylko pomaga, wystawca, wyjaśnić swoje plany, ale dostarcza szczegółowych wytycznych dla wszystkich innych zaangażowanych: projektowanie; Wdrożenie, uczestnictwo i oceny.

Cele te przedstawiają handlu mają dwa elementy:

(A) Grupa docelowa (do kogo konkretnie pan komunikować?) Oraz

(B) wymierne cele: To nie jest wystarczająca, by powiedzieć: „Moim celem jest, aby wyświetlić nasz nowy produkt”. To nie jest mierzalny.

Stwierdzenia te są wymierne:

· Aby przyciągnąć 15% ogółu uczestników do odwiedzenia naszego stoiska, aby zobaczyć prezentację naszego nowego produktu.

· Aby komunikować Benefit Benefit 1 i 2 o naszym produkcie do uczestników oraz uzyskanie 1.200 wnioski literatura i 750 wniosków o demonstracji z naszego produktu.

Przy odpowiednim badania te mogą być mierzone i dane będą wskazać wkład pokazu, pomoże uzasadnić koszt i będzie wyznacznikiem spełnienia wobec którego przyszły udział mogą być porównywane.

Zwiedzanie Chin

Zaplanuj swoje cele targach:

Pierwsze grupy pytaniem są proste:

„Co pokazuje wejdziemy?”

„Ile miejsca potrzebujemy w każdym?”

„Co chcemy przez to powiedzieć?”

„Kogo chcemy osiągnąć?”

„Co chcemy osiągnąć?”

„Jaki rodzaj wzoru wystawowa musimy osiągnąć nasze cele?”

„W jaki sposób możemy powiedzieć naszą historię?”

Po ich odpowiedziało trzeba zapytać:

„Ile to będzie nas kosztować?”

Jednak najważniejsze pytania zadać, a tak naprawdę to dobry początek, bo dostać się do zasadniczych elementów planu marketingowego to: „co jest prawdziwym powodem wchodzenia w tej wystawie w ogóle?

„Co zrobić, końcowy chcemy osiągnąć?” oraz „Jakie są nasze cele?”

Ken Mackenzie eBook „targach krawędzi” jest pod adresem: Trade Show Cele Miał około 30 lat doświadczenia w marketingu małego biznesu i public relations. W swoim doradztwem na Departament Handlu Stanów Zjednoczonych, Ken pełnił funkcję głównego doradcy do Stanów Zjednoczonych Trade Centre dyrektora na głównej planowania targów USA i realizacji licznych rządowych USA sponsorowany handlu znajdują obejmujące wiele różnych grup branżowych.

Wpis zawdzięczamy http://www.serwis-pc.org.pl