Wyzyna Tybetanska

Wyzyna Tybetanska

Skakać wyżej ćwiczenia trening eksplodować w pionie

Skakać wyżej ćwiczenia treningowe są kluczem do zwiększenia swój wyskok. Wiem, że kochasz, aby móc wznieść się nad swoimi przeciwnikami głowę tak można zanurzać w koszykówkę i usłyszeć tłum szaleje z zazdrości. Skoki wyższa jest kluczową umiejętnością w celu poprawy swojej gry w koszykówkę i mam zamiar dać ci kilka prostych ćwiczeń można użyć w celu zwiększenia swojej branży. Czytaj dalej, aby dowiedzieć się, jak to zrobić.

Jump rope Ćwiczenia

Ćwiczenia Jump rope powinna być ważną częścią programu treningu koszykówki. Jump rope pomaga budować wytrzymałość i zwiększyć siłę mięśni nóg. Buduje również skoki możliwość włączenia wybuchowość, łydki siłę, szybkość i zwinność. Kończenie kilka ćwiczeń jump rope tygodniowo będzie przejść długą drogę, aby zwiększyć pionowy skok.

Oto kilka z moich ulubionych ćwiczeń jump rope:

szybkość Skoki

Szybkość jest po prostu skoki skoki linę tak szybko, jak to tylko możliwe. Może to zająć trochę praktyki ciągłe skakanka w szybkim tempie, ale nie martw się o to. Jeśli pomylisz się podczas skoku rope prostu zacząć w którym została przerwana. Po kilku dniach robi to wiertło dostaniesz go powiesić.

Jedna noga Skakanka

Z jeden skok noga wyższego treningu wszystko, co musisz zrobić, to używać tylko stopa podczas skoku rope. Przechowywać drugą nogą nie używasz około sześciu cali z dala od podłogi z drogi na drugą nogę. Wykonaj kilka na jednej nodze, a następnie przełączyć się na drugą nogę. Odmianą tego ćwiczenia jest naprzemiennie każdą stopę za skakanka huśtawka.

Uruchamianie Skakanka Wiertarka

Aby to zrobić, koszykówki szkolenia wiertła uruchomieniu obracając liny przeskoczyć podczas biegu do przodu w poprzek sądu. Po dotarciu druga strona zawrócić i uruchomić skakanka powrotem. Może to zająć trochę praktyki, więc iść powoli w pierwszym z kabiną a następnie wzrośnie do biegu, kiedy lepiej na niego. Jednak wiele koszykarze łatwiej po uruchomieniu zamiast spaceru.

wybuchowy Skaczący

Czynności te można wykonać jedną nogą lub obiema nogami równocześnie. Z jednej nodze wybuchowej przestępnym wykonywania odepchnąć i skakać tak wysoko, jak można z jednej nodze. Kiedy zejdzie natychmiast przeskoczyć z powrotem przy użyciu drugą nogę. Dalej robić to, dopóki twoje nogi są zbyt zmęczeni, aby kontynuować bez rozdawanie.

Różnorodność dwunożny zaczyna się od ciebie w pozycji Triple Threat. Push up i zeskoczyć na ziemię z obu nóg. Rozszerz swoje ramiona nad głową, tak jakby próbujesz złapać koszykówkę. Wykończ korzystanie z powrotem w pozycji Triple Threat następnie wskoczyć ponownie. Czy jak wielu z nich, jak to tylko możliwe.

Są to tylko niektóre skakać wyżej ćwiczeń treningowych, które można użyć, które zwiększą swoją wybuchowość i pomóc skoczyć wyżej. Istnieje wiele więcej tam więc na poszukiwania innych.

Wpis zawdzięczamy